B050041B05 |
L'escriptura d'I3 a 6è |
2021-2022 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
4/10/2021 - 16/5/2022 (15 hores) de 13:00h a 14:00h |
|
I-E Vall de Lord |
|
Carrer de la Creueta, s/n (Sant Llorenç de Morunys)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Solsonès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Sessions de reflexió i creació de materials per a treballar l'expressió escrita des d'E Infantil fins a 6è.
|
| |
Objectius |
- Crear uns materials per a poder treballar l'escriptura o l'expressió escrita en els diferents cursos d'infantil i primària.
- Reflexionar sobre l'escriptura o l'expressió escrita per aconseguir que els nostres alumnes siguin més competents en aquest aspecte.
- Seqüenciar el treball de l'ortografia per aconseguir alumnes competents en aquest aspecte.
- Seqüenciar les tipologies textuals a primària per a aconseguir treballar-les totes al llarg de l'etapa.
|
| |
Continguts |
Tipologies textuals.
Normes ortogràfiques.
|
| |
Formador/a |
Barcons Clotet, M.Carme
|
| |
Avaluació |
Utilitzar els materials elaborats.
Nivell 1: satisfacció i percepció subjectiva de l'aprofitament. Resposta del qüestionari de valoració
en acabar l'activitat.
Nivell 2: aprofitament i aprenentatge. Disseny d'una actuació concreta: propjecte, seqüència
didàctica, ....
Nivell 3: transferència immediata. Experimentació a l'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
1.- Assistir al 80 % de les sessions.
2.- Presentació individual de la tasca (projecte, seqüència didàctica,...).
3 - Omplir el qüestionari de valoració
|
| |
E-mail |
crp-solsones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
04/10/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
18/10/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
25/10/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
15/11/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
29/11/2021 |
1300 |
1400 |
Sessió 6 |
dilluns |
10/01/2022 |
1300 |
1400 |
Sessió 7 |
dilluns |
24/01/2022 |
1300 |
1400 |
Sessió 8 |
dilluns |
16/05/2022 |
1300 |
1400 |
|
| |